RHM buitensport bivakkeren part 4 - Reisverslag uit Durbuy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu RHM buitensport bivakkeren part 4 - Reisverslag uit Durbuy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu

RHM buitensport bivakkeren part 4

Door: Jasper Punt

Blijf op de hoogte en volg Jasper

13 Mei 2017 | België, Durbuy

De volgende dag is weer angebroken, 6 uur was het deze keer. Heerlijk vroeg. Weer even langs alle kinderen gegaan, en ze aan het eten gezet.

Vandaag gaan we weer terug naar het thuisdepot! de 1 na laatste dag was alweer bijna aangekomen. Maar laten we het van de leuke kant zien, Nog 2 dagen over!

Nadat iedereen weer heeft gegeten en de spulen heeft gepakt mochten we weer gaan. Stef en ik de bus weer in, heerlijk was dat. De kinderen lekker laten lopen, en wij lekker in de bus. En zo hoort t'! Na 20 minuten rijden komen we weer aan, durbuy. Waar we alle spullen weer uit hadden gepakt. Voordat de hordes kinderen aan kwamen moesten we alle spullen alweer klaar zetten voor de spelletjes die ze gingen spelen. Arrowtag, booschieten, puzzelspel, en rijdend vlot rijden.

Rijdend vlot maken was heel leuk! Ze kregen allemaal 4 tonnen + ongeveer 20 palen. en veel touw. Hiermee moesten ze zo snel mogelijk naar de overkant racen! Heel leuk concept.