RHM buitensport bivakkeren part 3 - Reisverslag uit Gouvy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu RHM buitensport bivakkeren part 3 - Reisverslag uit Gouvy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu

RHM buitensport bivakkeren part 3

Blijf op de hoogte en volg Jasper

12 Mei 2017 | België, Gouvy

Nadat we iedereen weer heel naar beneden gebracht hebben, gingen we met z'n alle even wat drinken. stay hydrated guys! klonk er. En terecht ook, gemiddeld 30 graden is genoeg water een must. Hierdoor was er altijd een ongelukkige die het water moest dragen. Niet heel de weg gelukkig haha.

Na nog een keer een stuk gelopenv te hebben zijn we weer aangekomen bij de volgende locatie. Een herlijk appartementen complex, met douches, yes! Iedereen lekker een warme douche genomen in de avond, iedereen had t wel nodig.

Die zelfde avond hebben wij (de begeleiding) een heel spooktocht parkour afgezet. Helemaal in het donker! Helaas mocht ik zelf niet in het parkour zelf staan. Ik moest wacht staan met alle kinderen bij de start. Vandaf de start hoorde je iedereen gillen. Wat de resterende kinderen meer nerveus maakte. Snap ik goed!

Uiteindelijk was iedereen door het parkour uitgekomen, levend. Ik heb ze allemaal een lekkerde snack gegeven, en smullen gingen ze. Geen ze geen ongelijk. Nadat iedereen de snacks had opgegeten gingenwe weer terug. Kleine 15 minuten terug lopen, valt mee.

Wel beginnen alle voeten en benen een beetje te kraken. We hadden namelijk al heel wat kilometertjes afgelegd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4639

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: