RHM buitensport bivakkeren part 2 - Reisverslag uit Gouvy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu RHM buitensport bivakkeren part 2 - Reisverslag uit Gouvy, België van Jasper Punt - WaarBenJij.nu

RHM buitensport bivakkeren part 2

Door: Jasper Punt

Blijf op de hoogte en volg Jasper

11 Mei 2017 | België, Gouvy

Nadat iedereen lekker heeft gegeten gingen we weer door naar de volgende locatie. Midden in de ardennen. Maaaaaaar voordat iedereen weg mocht moest er natuurlijk opgeruimd worden. Wat niet iedereen leukt vindt. Moet iets wat altijd gedaan moet worden. ''Nou vooruit dan'' klonk er.

Nou eindelijk iedereen zijn spullen opgeruimd. Een paar jongens nog niet, maar jammer dan. We gaan door! Nadat stef en ik alles in de bestel hebben gepropt gingen wij ook maar die kant op. Op naar meer avondtuur!

Na 1.5 uur gelopen te hebben door de bossen van de ardennen waren we er eindelijk. Een klimgebied met allerlei leuke dingen voor de kinderen. Bij mij mochten ze gaan abseilen, bij de andere mochten ze een vrije val naar beneden vallen. In een net natuurlijk, maak je maar geen zorgen.